+38(044) 524-70-80, +38(067) 900-70-80

ПРОЕКТУВАННЯ, МОНТАЖ, ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ

 navi home navi mail navi sitemap

 

logo u2

Технічне обслуговування систем безпеки

 

Технічне (сервісне) обслуговування необхідно для підтримки встановленого обладнання в справному стані протягом усього терміну їх служби.Для цього наша компанія рекомендує укласти з нами Договір на технічне обслуговування.

На технічне обслуговування приймаються системи після проведення первинного обстеження. Робота з первинного обстеження зазвичай складається з перевірки: 

    наявності експлуатаційної та технічної документації;
    відповідності монтажу системи проектній документації;
    працездатності, як всієї системи, так і кожного з її компонентів


Періодичність і
 обсяг робіт з технічного обслуговування і ремонту систем безпеки таСКС можуть змінюватись в залежності від терміну експлуатації технічних засобів, проектних рішень, технічної та експлуатаційної документації, а також паспортів на прилади і обладнання.
Після проведення первинного технічного обстеження складається Акт, в якомувказується які саме системи та обладнання перевірялися, в якому воно стані, даютьсярекомендації Замовнику щодо подальшого утримання систем і т.д.. Якщо виявляютьсянесправні елементи, то до Акта складається ще й дефектна відомість з перелікомнесправностей.


Роботи з технічного обслуговування проводяться у строк, встановлений планом-графіком технічного обслуговування згідно регламентів (додаток до Договору) і, якправило, проводяться з періодичністю - місяць, квартал, рік.

Всі проведені роботи з технічного обслуговування і ремонту систем безпеки, у томучислі і з контролю якості і працездатності, реєструються в журналі обліку технічногообслуговування і ремонту (планового та позапланового). Сторінки даного журналунумеруються, шнуруються і скріплюються печатками Замовника і організації, що здійснює обслуговування.

Технічне обслуговування складається з:

  1. Проведення планових регламентних робіт;

    зовнішній огляд - визначення технічного стану систем та окремих технічних засобів (справний - несправне) за зовнішніми ознаками здопомогою зовнішнього огляду і, при необхідності, із застосуванням засобів контролю;

    перевірка працездатності - визначення технічного стану шляхом контролю виконання функцій окремими технічними засобами і системою в цілому;

    профілактичні роботи - роботи планово-попереджувального характеру щодо змісту систем в працездатному стані (очистка, протирання, змащення, подпайкі, заміна або відновлення елементів, що виробили свій ресурс або прийшли в недієздатний стан).

    2)     Відновлення працездатності технічних засобів здійснюється за результатами контролю технічного стану, що проводиться при технічному обслуговуванні або в разі відмови будь-яких технічних средств.неработоспособное стан).

Особливості технічного обслуговування пожежної автоматики

 

На вимогу п.22 Правил пожежної безпеки в Україні та статті 5 “Закону України про пожежну безпеку:“ власники підприємств, установ і організацій або уповноваженими органи (далі - власники), а також орендарі зобов'язані утримувати в справному стані засоби протипожежного захисту і зв'язку, пожежнутехніку, обладнання та інвентар ... ". Таким чином, орендар повинен також укладати договір на технічне обслуговування, якщо вдоговорі оренди не зазначено, що зміст установок протипожежного захисту проводиться за рахунок орендодавця.


 Технічне обслуговування установок пожежної автоматики проводять тільки організації, які мають Ліцензію на проведення цих робіт.

Отримати консультації, а також дізнатися вартість технічного обслуговування систем безпеки Ви можете відправивши нам запит з описом Вашого об'єкту на електронну пошту info[at]sota.org.ua або по телефону +3(044) 524-70-80, +38 (067) 900-70-80.

Сортування: orderby
Виробник: Ціна: від До грн. Скинути фільтр
Відгуків (0)
Виробник: СОТА
від 252.00 грн.
Склад: в наявності.
Замовити   Детальніше