+38(044) 524-70-80, +38(067) 900-70-80

ПРОЕКТУВАННЯ, МОНТАЖ, ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ

 navi home navi mail navi sitemap

 

logo u2

Телефонія, міні-АТС

Міні-АТС дозволяє розділити телефонну мережу на «внутрішню» і «зовнішню». Таке технічне рішення забезпечує офіс якісним зв'язком і дозволяє відмовитися від підключення кожного абонентського пристрою (телефонного апарату, модему, факсу) організації до телефонної мережі загального користування.
atsТипи офісних міні АТС:
Традиційно телефонні станції діляться за типом комутації і за кількістю підключаючих телефонних ліній (ємності). За типом комутації розрізняють аналогові, гібридні і цифрові міні-АТС. На даний момент різними виробниками випускаються станції усіх трьох типів. Аналогові станції відрізняються найменшою вартістю порту. Гібридні АТС відрізняються від цифрових способом комутації сигналу. У цифрових АТС голосовий сигнал тональної частоти перетворюється в кодований цифровий електричний сигнал (що має тільки два логічних значення: «0» і «1»). Ці сигнали потім і комутуються. У гібридних АТС комутується «не оцифрований», тобто аналоговий електричний сигнал тональної частоти без перетворення. При цьому керуючі програми гібридних АТС подібні до тих, що використовуються в цифрових АТС. Інтерфейс користувача може збігатися, і абонент станції в ряді випадків навіть не відчує різниці між гібридною і цифровою АТС. Термін «гібридні лінії» означає, що до таких лініях можна підключати як системні, так і аналогові телефони.

Основні функції міні-АТС: 

  • Комутація абонентів всередині офісної телефонної мережі (безкоштовні внутрішні дзвінки).
  • Можливість абонентам здійснювати дзвінки на міські номери (зазвичай з додаванням перед міським номером «9»).
  • Прийом міських дзвінків і спрямування їх на зазначені внутрішні номери.

Додаткові можливості міні-АТС:

  • Здійснення резервування телефонного зв'язку від декількох операторів (при пропажі зв'язку з одним оператором використовуються лінії іншого).
  • Переадресація дзвінка по сигналу зайнятості лінії, коли немає невідповіді або безумовна переадресація виклику.
  • Перемикання прийнятого дзвінка на іншого абонента.
  • Зняття трубки за іншого абонента (перехоплення дзвінка).
  • Конференц-зв'язок.
  • Пріоритетні виклики.
  • Донабір для вхідних з'єднань, електронний секретар (DISA).
  • Інтерактивні голосові меню.
  • Груповий виклик.
  • Серійний пошук - вибір вільного транка на вихідні з'єднання.
  • Автоматична зміна таблиці наведення залежно від часу, дня тижня.
  • Оповіщення абонента про не правильно положену трубку (гучний сигнал в трубку через деякий час після відбою).
  • Гучний зв'язок, прийом і трансляція сигналу.
  • Управління домофонами.
  • Автодозвон.
  • Розмежування прав користувачів на міські, міжміські, міжнародні виклики.
  • Ведення статистики дзвінків.
  • Автоматична комутація міських ліній на задані номери по зникненню живлення.

ipIР телефонія сучасний тип голосового зв'язку, сновним шляхом передачі голосового сигналу у якому служить інтернет. IP-телефонія реалізує завдання і рішення, які за допомогою технології телефонної мережі загального користування реалізувати буде важче, або дорожче. Наприклад дає можливість передавати більше одного телефонного дзвінка в рамках високошвидкісного телефонного підключення. Тому IP-телефонія використовується в якості простого способу для додавання додаткової телефонної лінії вдома або в офісі.

Функціональність:

  • Конференція,
  • Переадресація дзвінка,
  • Автоматичне повторення номера, визначення номера абонента, надаються безкоштовно.
  • Безпечні (шифровані) дзвінки, із стандартизованим протоколом (такі як SRTP). Більшість труднощів для включення безпечних телефонних з'єднань за традиційними телефонними лініями, такі як оцифровка сигналу, передача цифрового сигналу, вже вирішені в рамках IP-телефонії. Необхідно лише зробити шифрування сигналу і його ідентифікацію для існуючого потоку даних.
  • Незалежність від місця розташування. Потрібно тільки інтернет-з'єднання для підключення до провайдера IP-телефонії. Наприклад, оператори центру дзвінків за допомогою IP-телефонів можуть працювати з будь-якого офісу, де є в наявності ефективне швидке і стабільне інтернет-підключення.
  • Доступна інтеграція з іншими сервісами через інтернет, включаючи відеодзвінок, обмін повідомленнями і даними під час розмови, аудіоконференції, управління адресною книгою і отримання інформації про те, чи доступні для дзвінка інші абоненти.
  • Додаткові телефонні властивості - такі як маршрутизація дзвінка, спливаючі вікна, альтернативний GSM-роумінг та впровадження IVR - легше і дешевше впровадити і інтегрувати. Той факт, що телефонний дзвінок знаходиться в тій же самій мережі передачі даних, що і персональний комп'ютер користувача, відкриває шлях до багатьох нових можливостей.
  • Можливість підключення прямих номерів у будь-якій країні світу (DID).

gsm atsGSM-шлюз — пристрій (по суті це звичайний мобільний телефон з власною SIM картою) дозволяє переводити телефонний трафік з мереж традиційної телефонії безпосередньо в мережі стільникового зв'язку стандарту GSM і назад. Основне застосування GSM-шлюзів пов'язані зі зниженням витрат на мобільний зв'язок.

Функції:

  • дзвінки на мобільний телефон з оплатою за тарифами GSM оператора;
  • доступ в інтернет (GPRS / EDGE);
  • прийом / передача факсів (підключення аналогового факсу / програма PC-FAX);
  • прийом / розсилання SMS (зі спеціальної програми, SMS через e-mail або WEB);
  • програмування з ПК через (через COM порт) або по мережі (TCP / IP);
  • телефонні функції:
  • переадресація виклику;
  • маршрутизація за умовою найменшої вартості Least Cost Routing;
  • запис голосового вітання (DISA);
  • ведення статистики дзвінків (CDR).